АНОТАЦІЯ
За останні роки зросли вимоги, щодо рівня оволодіння іноземною мовою учнями загальноосвітньої школи. Значне зростання інтересу до вивчення іноземної мови, зокрема англійської мови, в Україні викликане перебудовою зовнішньоекономічної діяльності підприємств, застосування нових форм співробітництва. Для задоволення цього запиту зроблено не мало: учні загальноосвітньої школи починають вивчати іноземної мови з другого року навчання, створено сучасні підручники, процес навчання інтенсифікується з урахуванням досліджень з педагогіки, психології, лінгвістики, методиці навчання іноземної мови і інформатики. Це стосується і початкової школи.

Дослідження шляхів підвищення ефективності навчання іноземної мови в початковій школі займаються багато вчених (Н.В. Бірюкевич, І.О. Зимня, О.О. Коломінова, О.Б. Метьолкіна, С.Ю. Ніколаєва, Т.О. Пахомова, О.П. Петренко, В.Г. Редько, С.В. Роман та інші). Вони збагачують методику новими науковими положеннями стосовно навчання аудіюванню і говоріння, тестових форм контролю й інших аспектів навчального процесу. Проте, як показує практика навчання, реальний рівень володіння учнями іноземною мовою після закінчення початкової школи часто виявляється недостатнім для реалізації іншомовного спілкування у межах вимог Програми та симпозіуму Ради Європи. Одним із шляхів можливого покращення навчання іноземній мові у початковій школі є використання інноваційних технологій навчання.

Проблемами досліджень з використання інноваційних технологій навчання у навчанні іноземної мови займаються Е.Г. Азімов, С.І. Архангельський, П.Г. Асоянц, I.E. Булах, Ю.А. Гапон, А.М. Довгялло, Т.І. Коваль, В .Я. Ляудіс, Є.О. Маслико, Н.І. Муліна, Е.Л. Носенко, О.А. Палий, О.М. Пєхота, П.І. Сердюков, E.JI. Тихомиров, O.JI. Цеомалико, Г.С. Чекаль, Н.М. Чемерис, P.Bracamonte, К.Н. Bruher, М. Cochraine-Smish, М.Р. Collsns,P. Dunkel, I. M. HefzallaH, K. Richardwords, M. Simonson, A. Thompson, T.UptonTa інші.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу